skola?nej - lov?ja !

Shululul alla människor, kom presic hem från skolan, dagen var som vanligt tror jag, inga speciella saker som hände, i fredags hade jag ett so-prov om första & anda värdlskriget och idag fick vi tillbaka resultaten dt min lärare hade rättat fick ett g+ och sen så bad hon mig komplettera för att jag skulle få ett högre betyg, så jag gjorde dt lite snabbt bara och lämnade in tror nt dt kommer ändra så mycket, men sen har vi fått massa stenciler som man ska läsa och svara på frågor på och den kunde också höja betygen , jag har gjort ganska mycket men måste göra klart den så det ligger nog i första hand att göra just nu, sen svenskan har jag kvar och nästa vecka kommer bli otroligt stressigt, vi har matte prov, no prov, börja med nya saker och lämna in massa saker fett jobbigt, har ingen aning hur jag ska orka=( kan någon bara ge mej lov , nu snabbt tack ? Iallafall nu ska jag nog sätta mig framför teven titta lite på fresh prince eftersom att dt e dt ändra roligt så kommer på teve vid den här tiden sen får vi se kankse går ut kanske nt, sover eller pluggar =P, såå see yaa =P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0