yees

Shululu alla människor (:
förra inlägget blev så stressat gjort så nu ska ja berätta dt lite ordentligare
31 december: Så var jag på demostrationen sen så åkte jag hem städade lite sen satt säg familjen å släkten åt lite mat å så sen så lite innan tolv gick vi ner å smällde, sen gick ja å syster till s&n där vi skulle hälsa på å hälsa gott nytt år oxåå, å sen ere typ tradition att vi ska smälla tillsamans då kmr fuckking polisen å tar våra raketer, hat hat hat !
dagen där efter som alltså blev 1 november: satt jag bara hemma orkade inte gå ut,
2 november: åkte jag till kista å träffade min kharr vi gick runt ja åt chellokebab som ja hade lovat hne å så, sen åkte ja tbx t vby där ja träffade s, m & e' vi gick runt lite tittade på idolerna elr inte tittade vi skulle till gina å dt var proppat me människor, sen så gick jag hem:)
igår 3 november: så kom r på morgonen vi satt hemma lite sen taggade vi upp till centrum å köpte överdrivet mkt me saker hahah , sen så va vi hemma å ja gjorde lite olika saker..
idag 4: november har jag vart ute me e s n f å r vi va lite i hallen sen taggade killarna så d va ja sammi å miriam kvar vi gick runt lite å sen hem :) sen var jag i kista köpte ett par nya svarta jeans mina dom andra har gått sönder "/ sen har jag varit hemma å nu e jag i arlanda :) skriver mer sen see yaa <3


Kommentarer
Postat av: Elise ( u cant shine like me )

HAHAHAHA VADÅ NOVEMBER ?? xD

2009-01-29 @ 23:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0