long time ago ..

Hejsaan bloggen. Då vare ett bra bra bra tag sen å dt vet ja, mycket saker har hänt å nu ere knappt 2 veckor slut sen äre sommarlov, känns otroligt skönt inga läxor inget pluggande ingenting på flera månader, men fortfarande så äre ba två veckor sen så ere hejdå till skolan som man har gått i i 10 år snart å sen ska man lämna klassen å allt dt känns skiit jobbigt , men man har lixom inge val :( . Snart äre balen ocksåå å ja har inte hittat ngn klänning än, orkar helt ärligt inte bry mig. Nu börjar man känna att det närmar sig slutet vi ska börja städa lämna in böcker å sånt, så det kommer kännas skit jobbigt, men ska försöka njuta av dom sista dagarna så mkt ja kan. Imorgon har vi idrotts dag där man ska Springa 60m, hoppa längd/höjd hopp, kasta kula å sånt inte direkt min grej men har inget val så spåna Ip gäller för mig hela dagen imorgon, sen ska ja nog hem duscha och plugga so, har mitt sista so prov på fredag i samhällsekonomi så det måste ja plugga till för det e ganska mkt å komma ihåg. På sommarlovet ska typ alla alla alla resa iväg, ja ska jobba den första tiden av sommarlovet sen ska ja resa ngnstans ja tnkr nt sitta hemma eftersom lillebror & storesyster ska till thailand så har mamma lovat mig resa till kanske tunisien elr egypten!!!
nu ska ja gå försöka packa fram mina grejer till imorgon, plugga lite sen får vi se va som händer . Ingen aning när ett till inlägg kommer menmen ska försöka bli bättre på dt här haha ! :) <3

See yaa <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN !!! HAHAH :D // SAMI

2009-05-28 @ 22:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0