holiday

sry for bad update bloggen .. helgen har varit helt greeeeeeat! matchen spelades i lördag satt som en psykopat hela matchen å skreeeeeeeeek haha, men det slutade iaf 2-0 till egyypten och nu på onsdag ska dom spela en till match på onsdag mot algeriet igen i sudan så vi får väl hoppas på att dom vinner igen .. sen igår så drog jag på bio med morbror & storesyster, kollade på 2012 och helt seriöst så söööög den .. den va inte så bra som förväntat och den var fööör föör lång 2 timmar & 40 minuter och jag har inget tålamod för sånt menmen bättre än att sitta hemma .. nu är jag här i skolan och sitter på samhälls lektionen nu ska jag försöka jobba lite & så hör vi seeen .. bleeeess♥


gillade du day after tomorrow? då kommer du gilla den här ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0