sunday is finiiishhh

blir ett snabbt inlägg här eftersom att miss.hoomieehoomees sitter å klagar -.-<3
dagen rullade på otroligt snabbt, vaknade vid 12 segade mig fram till klockan 3 sen gick ja å åt en otroligt god frukost hihi sen så satte jag mig faktiskt å pluggade matte gjorde inte ens en sida å det tog mig typ 1 timme, prov efter höstlovet så dags att börja pllugga ( haha bullshit kmr nt plugga förens dagen innan provet) haha .. städade rummet idag åxå så nu e det shiiiniiing, en viss hoomiee tror att hon nt ska me till skolan imorogn men hon har så fel så fel :) Imorgon blir det att möta underbara tjejjrona klockan kvart i åtta vid tunnelbanan för att rulla in mot solna ; and bitches u are gooing doown.. innebörden med det får ni veta imorgon hähä .. sen efter "saken" är avklarar blir det att åka till skolan, sen efter skolan så borde ja åka hem å plugga har ju naturprov på onsdag men tror nog att ja åker å träffar pappa ist .. menmen vi får se för att :
" Idag var ett mysterium igår, imorgon är ett mysterium idag "
bllleeeeesssss
har märkt att ja har föööör fåå bilder i min blogg å då blir det tråkigt att läsa så slänger upp en bild på :
några av världens mestunderbara flickor !

Kommentarer
Postat av: Liisaa

haha men folket gillar uppdatering och man kan uppdatera lite om man ändå sitter vid datan (:



Helt rätt hoomiie those bitches are going doown haaard!!!



Jag ska hem efter "saken" och sova :D <333

2009-10-18 @ 22:40:20
URL: http://liizy.devote.se
Postat av: Elise

JAG E MED :D<3

2009-10-23 @ 18:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0