varför ska jag alltid..

LÄMMNA ALLTING TILL SISTA SEKUNDEN ? yesyes jag har gjort det igen, har skjutit fram allting till sista minuten & nu sitter jag här å "pluggar" no , samtidigt som en svenska ppw ska vara klar tills på torsdag ( ett grupparbete å även en redovsning ) + engelska redovnisngen om MJ .. känns som att tiden skulle behöva stanna ett tag .. menmen som man bäddar får man ligga, så nu får jag väll sitta uppe hundrafyrtioelva timmar bara för att plugga å göra klart allt i sista minuten som vanligt .. naturprovet på onsdag, å har suttit sen 8 å pluggat på dt .. tar en liten paus nu sen ska ja fortsätta läsa lite, sen imorgon så blir det bara att plugga natur, sen på väntavänta kom på en sak mitt underdetta, på torsdag r vi ju lediga eftersom att vi har samtal så detta betyder att redovsningarna kommer bli framflyttade! hoppashoppashoppas .. aja nu ska ja gå plugga faktskt ..
snabbt om dagen : åkte ti solna me tjejerna, där gick allting bra får vi hoppas .. reslultat kommer ner , säger ba people om ni ska ljuga då ; LÄR ER LJUGA INNAN NI SÄTTER ER DÄR Å HITTAR PÅ EN LITEN SAGA , men skillnaden mellan er saga å riktiga sagor är att ; sagor alltid slutar lyckligt, but not yours ! (; ..sov tre timmar inatt så känner bara för att lägga mig nu & sova typ ett år framåt men nono 3more days then holidaaaaaay heeeeey !
" Whit love comes pain "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0