im baack.

"bättre sent än aldrig" hahah don't ask me why, men har blivit på "bloggmood" igen, så ska nog dra igång å börja bloggish again I think (:
hahah okej , det var typ cirka 6 månader om inte mer sen jag bloggade, otroligt mycket har hänt under denna period, men orkar inte sitta som en efterbliven idiot å skriva allt så nya tag börjar blogga från idag, eller kanske imorgon haha vi får se (:
dom senaste veckorna har vi i sthlm haft otroligt bra väder 'knack knack' ska inte lägga öga, å då har jag chillat galet med idioterna på stränder här å där, kan slänga in lite bilder här å där, men när jag ändå skriver så kan jag berätta att min kära nya mobil som jag fick en Sonyericsson Satio, blev helt sär å kunde skicka sms jag skickade in den på lagning, å hur vet jag inte så försvann den på vägen så nu har jag en "reservmobil" å den e keff så får typ baxish bilder från mina kära "bloggvänner" ( hahah fett fult ord ) iallafall tills min e tillbax, å för er som bryr sig så skickade jag den på lagning i april -.- jävla post skit! HAHAH iallafall nu har jag skrivit " lite " haha eller typ en bok iallfall hörs senare (; ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0