Kaos i klassen x)

Såå nu ere väll time to write again..
Idag så va jag i skolan ( tråååååkigt) men iaf, jag va i skolan å så när man kmr dit så märker man att man har fått bänkar å att dom har splittrat klasserna, de blev rena rama katastrof alla blev fett sura å alla flippade å allt.. sen var jag ute lite på gården sen så gick jag te centrum sen va jag ute lite på gården med buddy å så ^^    .
asså här ni vart nån gång jätte jätte arga så att ni till slut bara börjar skratta ?
HAHAH det låter helt sajkat men de hände mej idag jag va så arg & ledsen så börja garva.

skriver senare om det händer nått kul .

ps. prison break idag bääääääääästa ;D <3


/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0