töntarnas dag :) <3

måste bara skriva snabbt om denna lilla undebrara dag.

jag slutade 1 idag, så jag sprang hem å sen upp till centrum å tog buss 118 mot bergshöjden ,
när jag koom fram letade jag efter tönts port så glömsk som jag e så kommer jag ju självklart inte ihåg ,
så jag va me henne de va helt underbart , vi va å åt på mc'donalds , sen va vi ute lite sen hemma hos henne
å där städade jag fast tönt nt ville de så gjorde jag de , å de va skiiit kul xD , de va jätte roligt faktiskt mohahah , :)
aa sen va de tråkiga slut för ja va tvungen att åka hem :(
så jag åkte hem å jag höll på sommna på bussen , MOHAHAH :)
men de va iaf underbar dag , taack föör denna fina dag me dej tönt , oförglömligt som alla andra dagar me dej : )


( bilder kanske kmr immorn )

// Sheeeeeeeeeeerin <3

Kommentarer
Postat av: Leyla

hihi awwww.
det var verkligen jätte kul och helt underbart.
/ äp<3

2007-05-09 @ 17:03:04
URL: http://luxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0