12:52

godmorgon alla människor, skulle skriva igår men blev inget haha , jag sommnade vid två igår jag hade mobilen brev mejj och lurarna i öronen ändå sommnade jag ? när jag vaknade så va musiken stängd av någon konstig anledning haha ? dröme en skit skum dröm , men orkar inte skriva . vad ska ni göra idag då  ? sista dagen av lovet eller det är egentligen inte lov nu men asså ja ni förstår , idag ska jag nog försöka skriva klart min deckare jag har redan skrivit den den blev på 18 sidor , men nu måste ja skriva rent den , deckaren som typ skulle vara inne för 1 månad sen , har jag inte lämmnat in än (a) haha , No&Sv prov nästa vecka jag fattar inte ens vad det är jag har prov på ? men wish me good luck ! skriver mer sen take care love your;sheeerin <3

Kommentarer
Postat av: Missankre

tack så hemskt mycket :)
nee det gör jag inte :P vadåra :)

2007-11-05 @ 15:52:07
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0