22:05

dt här inlägget tillgängnar jag till min ändå tönt <3
Leyla ;
Seriöst tönt du mår dåligt och ja finns inte där för dig du men du ska veta att oavsett om vi inte pratar varje dag och vi bor långt ifrån varandra finns ja alltid  där oavsett vad  att se dig ledsen är dt värsta som finns seriöst, ja älskar dig av hela mitt hjärta och ja hatar att se dig må dåligt , jag saknar dig varje sekund , hoppar du hoppar jag & dt menar jag ! <3
för att lägga till lite posetiva grejer säger ja ba ; spana in hennes blog :
www.luxy.blogg.se seriöst världens mest underhållande blogg om ja får säga dt själv :)
tönt ja älskar dig & saknar dig mest !<3
image39
 love din bara din / Geek S <3

Kommentarer
Postat av: Leyla

alltså fyfan! du tar alla rekord i att "muntra upp leyla" oooh, du är så himmlans söt! fyfan vad jag saknar dig. varje sekund. Du är en ängel utan vingar och det vet du! jag ääääälskar dig! du får mig att må så bra, seriöst! du finns där för mig, och på samma sätt så finns jag här för dig! Alltid!

din bara din tönt leyla

2007-10-20 @ 23:25:45
URL: http://luxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0