fänglsad

shululul, nu kns dt som om ja snart kmr döö ! har suttit hemma exakt hela hela dagen d känns som typ en månad,
å hemma har dt inte vart kul nyheterna e på 24 å man ser bara alla folk på tv som gråter,
folket som dör å allt sorligt sorligt, men om ni bryr er läs tidigare inlägg ! (:


iallafall igår satt jag hemma hela dagen och idag ocksåå inte kul alls asså faan man saknar skolan lite,
inte lektionerna elr så men att gå till skolan träffa alla men att vakna tidigt kommer jag aldrig sakna,
och ja har ett stort probleem om jag inte börjar nu att gå sova tidigt å vakna tidigt så kmr ja aldig lyckas vakna till skolan,
och inte för att ja kommer kunna lyckas sova nu heller - knas, samma sak varje lov å ja lär mej aldrig menmen(a)
ja har haft en groov huvudvärk hela dagen venne vad de beror på , samtidigt som dt kns att min hals kommer typ täppas igen, och ja nyser hela tiden inte kul ushush, iallafall imorgon ere nyååår "wuhuu", måste gå lägga mej snart för att måste vakna tidigt imorgon fixa mej gå upp till centrum möta sammi å elise sen ska vi till sergel å demostrera ! fett söta ni e älsklingar som följeer me ! sen så ska man nog hem städa fixa å allt sen kmr släkten å sen ere nytt år !
ska försöka foto å sånt imorgon å sen bloggar jag nog hur d gick på demostrationen! ni som vill ställa upp - SERGELS TORG IMORGON KLOCKAN 14:00 ! aja nu babblar ja ba massa skiit, see yaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0