b**s dag

shulul alla människor <3
den här dagen har varit piss, först hade vi hinderbana jag ansträngde mej faktiskt å fick sår på handen & d svider , å sen har ja träningsvärk i mina armar, sen så på rasten va d problem hela tiden, & ja har så ont i huvet hela tiden & ja glömmer ta me mej alvedon/iprem varje dag, så idag orkade jag inte vara på sista lektionen som var bild så ja gick till centrum mötte mamma & syster och fick skjuts hem orkade inte med hela den här dagen nu kns de som mitt huve kmr sprängas, ja mst plugga men ja vill sova ja venne hur ja ska lyckas sover ja vaknar ja typ 10 sen så kmr ja nt kunna sova sen kmr ja somna sent å inte orka gå upp immorn ? :o
aja hare bra se yaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0