snöstorm -.-

shululul alla människor <3
idag var man i skolan skit kul ? neee i dont think so men iaf, asså vädreeeeeeeet seriöst regn av snööööööö? mysit? yes , varmt? nej -.- menmen, man är tvungen att gå i skolan tyvär, var en helt vanlig dag men sen när man kmr ut så flyger det snö bollar åt alla håll "wuhu" hahah men men det blev krig mellan mej & reyj å ja gav mej inte förens ja mulade honom å d gjorde ja sen gjorde han tbx men sen imorn ja sgr ba pay back time mohahah , sen mötte jag mamma i centrum kom hem å bytte om mina kläder var helt geeeeeeeenomblöta fett kul, -.- nu sitter jag bara och väntar på att älskade prisonbreak ska börja, asså ja förstår inte ja har alla delar på datan men ja kan ändå inte kolla -.- helt patetiskt. Stackars min mormor som kom från libanon idag hennes plan landade 11 & hon e frtfrande inte hemma dom fick mellanlanda,sen fick dom inte fram sina väskor, & taxin kan man inte boka tågen kör inte å ja venne vad fett synd lider me hne, :( <3
efter prisonbreak ska ja nog plugga lite spanska sen sova , <3
see ya <3

( såhär såg det ut , ute i vällingby idag , me is not kiding ;) )

NAOÉN FYLLER ÅR OM 3 DAGAR, HOOMIEE OM 6 DAGAR & ELISE OM14 DAGAR - grattis i förskott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0