sova? yes please

shulululu alla människor !
föörsta ggn i hela mitt liv tror jag att dt här har hänt; jag vaknade elva och jag var skit trött å höll på somna om (MIRAKEL!), men sen så tvingade ja meej sj att gå up för att om ja nt hade gjort dt då skulle ja sooooova ett tag till sen somna sent på kvällen å vakna vid den här tiden imorgo & dt går ju inte för man haaaaaaaaaaaaar bajs skola :'( nu ska ja bara vänta på att syster ska gå upp sen mst ja hem å verkligen plugga plugga plugga har typ 5 so upgifter & 1 svenska uppgift & en hem -kunskaps uppgift ala ska va klara immorn & så duktig som jag är sparar jag altid allting till sista dagen ;)
see yaa <3


Kommentarer
Postat av: amal

Duktig <Sherin. Skjuter upp på alla läxorna. Tro mig i gymnasiet det går inte ens o skjuta upp på ngt. Då man är DÖD!

2008-11-03 @ 19:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0