tredje november tvåtusenåtta

shululul <3
igår så var jag faktiskt duktig & pluggade gjorde klart min bokrecenssion(?) *stolt* sen så pratade ja i telefon med narén typ te 12 sen gick ja & sov, sen vaknade man & deet va skola * HIPP HIPP HURREEEY* , ja hade "jätte otroligt lätt" för att vakna, menmen sen gick man t skolan å d va fett tråkigt as usual, hahaha på rasten körde vi ngn konsti kortlek som kallades bluff,
ja sammi narén hoomiee bright & fijosh haha ja va keffast förlora hela tiden, sen så gick ja t tandläkaren sen handlade ja lite me mamma & nu sitter ja här haha :D våra skola foton kom idag också så ni ska få se min älskade klass , prisooooooon break idag moahah :) ska sitta vid datan ett tag sen ska ja försöka göra min so uppgift fast ja förstår nt vad det e ja ska göra , sen ska ja äta å kolla tv .
Seee yaa <3


Kommentarer
Postat av: amal

hahah, i feel you. Hatar o gå upp tidigt ;)

2008-11-03 @ 19:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0