hoomiee hoomiee homiee ♥

sitter här på historia lektionen och pratar om assyrier typ fattar ingenting .. men bredvid mig har jag min sunshiiiinee (hoomiee) & vi sitter å tittar på bloggen på överdrivet gamla inlägg aså shiiit man vår värsta flashbacks när man läser, memories never die's aså .. nu ska jag försöka klara av denna halv timme till sen så äre packa sakerna å hem snabbt .. å sova elr ngt haha vi får se ..

Jag & Världens bästa hoomiee på balen , giirl you meeeeeeens more then alot and I♥U MUCHO!

Kommentarer
Postat av: Hoomiee

ÄLSKAAR DEEEJ MESSST VÄRLDENSMESTUNDERBARAHOOMIIEHOOMES<33333 , DIN PLATS I MITT HJÄRTA ÄR OBYTBAR DU FINNS&KOMMER ALLTIDALLTIDALLTID FINNAS I MITT HJÄRTA<33333333333,



HOOMIIE TACK FÖR ATT DU FINNS OCH ÄR JUST MIN HOOMIIEHOOMES, VET INTE VAD JAG SKULLE GÖRA UTAN DEEEEJ !!!!<33333333333333333

2009-11-09 @ 15:17:25
URL: http://Liizy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0