last month's.

jag gör ändå ingenting viktigt just nu så kan väl typ försöka skriva lite som har hänt under senaste; dagar,veckor,månader (:
Kan börja med att säga vi hade den värsta vintern ever, utan att skoja kändes det som om det var - 100 grader varje dag, men life is hard, bara att kämpa vidare så vi klarade oss igenom den!

under jullovet drog jag å BigSis till Egyyyyypt, vi var där en vecka det var en underbar vecka sen var det att komma back to sweden, sad sad but what to do ..
Sen började school igen, det var jobbiga tider men dom klarade man sig åxå igenom (;

sen hände det nog inte så mycket " wooow " saker förens i typ juni, där folket tog studenten, självklart drog vi alla på tenstas, & jag drog även på storesysters student firande i bromma! grattis till alla nära som tog studenten ♥

 




Sen började lovet ju några dagar efter studenterna och det var då det blev chilla till max, strand bad och bara njuta av sommaren , drog även på kryssning med LaFamilia


Okej detta var väldigt ansträngande så bilder från dom senaste veckorna lägger jag upp senare haha!

♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0